ח"כ דנון בריאיון: "או שר במשרד מכובד – או ח"כ"

אסתי פלד No Comments on ח"כ דנון בריאיון: "או שר במשרד מכובד – או ח"כ"

ח"כ דני דנון מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני לא הולך לתפקיד מומצא כמו שר המים וכל אלה. אם לא אקבל תיק רגיל אהיה ח"כ רגיל. בליכוד יש תחושה שיכולנו לצאת עם תוצאה יותר טובה במו"מ" | האזינו

צילום: UN Photo / Manuel Elias
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סבב חלוקת התיקים בליכוד יצר מספר מאוכזבים שציפו לתפקיד מסויים והיום הוברר להם שלא יקבלו אותו הפעם. אחד המאוכזבים, הוא ח"כ דני דנון שחשק בתפקיד יו"ר הכנסת, אך זה ניתן לאמיר אוחנה.

בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" אמר דנון: "היו כמה פגישות עם נתניהו, ויהיו בהמשך הלילה. אני לא הולך לתפקיד מומצא כמו שר המים וכל אלה. אם לא אקבל תיק רגיל אהיה ח"כ רגיל. נתניהו פעם אמר לי שלא המיקום בפריימריז קובע אלא הניסיון, זה היה כשהייתי במיקום נמוך. כיום אני גם במיקום גבוה וגם עם ניסיון, מצפה לקבל תפקיד מתאים".

"בליכוד יש תחושה שיכולנו לצאת עם תוצאה יותר טובה במו"מ. אבל בסופו של דבר אנחנו סיעה אחת שעובדת ביחד" הוסיף דנון: "היום זו הייתה הפעם הראשונה שנפגשנו לאחר הבחירות. אמרתי בישיבה שצריך להיפגש יותר ולשמוע את דעתם של כלל החברים".

לשאלה האם יהיה מוכן לקבל תפקיד בכיר מחוץ לכנסת במקום להיות ח"כ רגיל אמר: "חזרתי לכנסת אחרי היעדרות ארוכה, לא באתי לקבל תפקיד מחוץ לכנסת".

על הפגישה בכנסת עם האימאם הצרפתי: "האימאם שנפגשתי עימו היום תוקף את האסלאם הקיצוני בכל צורה שהיא. אנחנו נקדם בממשלה הזו את הסכמי אברהם לעוד מדינות מוסלמיות מתונות".

האזינו לריאיון:

 

 



0 תגובות